کد مطلب: 170970
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:
بر دستان پدر قهرمان شهيد قاسمي بوسه مي‌زنم
تاریخ انتشار : 1395/08/22 12:38:11
نمایش : 1430
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در مراسم استقبال از پيکر مطهر شهيد مدافع حرم محمدحسن قاسمي اشکفتکي گفت: بر دستان پدر قهرمان شهيد قاسمي بوسه مي‌زنم و بر اين بوسه افتخار مي‌کنم.












 
به گزارش هفت چشمه به نقل از  جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمين‌ محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در مراسم استقبال از پيکر مطهر شهيد مدافع حرم محمدحسن قاسمي اشکفتکي گفت: بر دستان پدر قهرمان و مقاوم شهيد قاسمي بوسه مي‌زنم و بر اين بوسه افتخار مي‌کنم.

امام جمعه شهرکرد با تجليل از مقاومت و صبر بي‌بديل پدر و مادر و خانواده‌ي شهيد قاسمي تصريح‌ کرد: يا اباعبدالله (ع) در دستگاه‌ات چه تربيت کرده‌اي و چه انسان‌هايي پرورش داده‌اي و چه ايثارگران و از خودگذشتگاني تحويل دادي که اين پدر شهيد اين گونه به عزيز دلش مي‌بالد.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: ما نيز هم به شهيد قاسمي مي‌باليم و هم به اين پدر و مادر مقاوم و خانواده و بازماندگانشان افتخار مي‌کنيم که اين گونه مقاوم هستند،

حجت‌الاسلام‌ نکونام با تاکيد بر اين که ملت ايران هيچ‌گاه در پاي دفاع از ارزش‌هاي اسلامي خسته نخواهد شد تاکيد کرد: شما مردم وقتي شهدايي اين چنين را مي‌بينيد که از همه چيز خود مي‌گذرند و به ديار غربت مي‌روند و بعد از شهادت سه‌ماه به اقتداء مولايشان، پيکرشان حکيمانه روي زمين مي‌ماند و بر همه اين‌ها به خود مي‌بالند، شماها نه تنها احساس خستگي نمي‌کنيد بلکه اميد در شما چند برابر مي‌شود.

امام جمعه شهرکرد خطاب به شهيد محمدحسن قاسمي گفت: با شما شهيد عزيز دوباره عهدي تازه مي‌کنيم و پيمان مي‌ببنديم که همانند شما قوي‌تر، با إراده‌تر و مصمم‌تر در اين ميدان باشيم و نگذاريم اين پرچمي که برافراشته شده است يک لحظه متزلزل شود بلکه هر روز برافراشته‌تر و امام اين پرچم، رهبري پرنشاط‌تر و اميدوارتر و اين راه پررهروتر و مقاومت قوي و قدرتر خواهد بود.

در پايان گفت: شهيد محمدحسن قاسمي رفتي و درپي خود هزاران محمدحسن آماده کردي «هَنيئاً لَكَ» خوشا به حالت و گواراي وجودت باد.

انتهاي پيام/570ه/1026ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg